Hämeenlinnan vauriokorjaamo kerää pisteitä korkealla asiakastyytyväisyydellä – InCar

Hämeenlinnan vauriokorjaamo kerää pisteitä korkealla asiakastyytyväisyydellä

InCarin Hämeenlinnan korjaamolla työskentelee pieni korjaamotiimi, joka
kerää tasaiseen tahtiin kiitosta hyvästä työn jäljestä sekä asiakaspalvelusta.
InCarin Hämeenlinnan korjaamolla työskentelee pieni korjaamotiimi, joka kerää tasaiseen tahtiin kiitosta hyvästä työn jäljestä sekä asiakaspalvelusta.

Asiakastyytyväisyys ja palvelukulttuurin kehittäminen ovat InCarilla tekemisen keskiössä. Erinomaisiin tuloksiin on päästy muun muassa InCarin Hämeenlinnan vauriokorjaamolla, missä asiakkaat antavat asiakaspalvelusta kiitettävää palautetta vuodesta toiseen. Millaiset asiat vaikuttavat korkeaan asiakastyytyväisyyteen, ja mitkä ovat hyvän tiimityöskentelyn avaimet autokorjaamolla?

InCarin Hämeenlinnan korjaamolla työskentelee pieni, kahdeksanhenkinen korjaamotiimi, joka kerää tasaiseen tahtiin kiitosta hyvästä työn jäljestä sekä asiakaspalvelusta. Korjaamon palveluihin kuuluu vahinkotarkastukset, vauriokorjaukset, tuulilasinvaihdot- ja korjaukset sekä maalaustyöt. Yksikköä vetää Hämeenlinnan, Hyvinkään ja Forssan korjaamopäällikkö Ari Räty yhdessä työnjohtaja Juha-Matti Auranevan kanssa.

Millaisten seikkojen uskot olevan korkean asiakastyytyväisyyden takana, korjaamopäällikkö Ari Räty?

”Kaikki lähtee siitä, että koko tiimin tahtotila on palvella asiakasta hyvin. Tämä koostuu konkreettisista asioista: pyritään aina pitämään lupaukset, joita asiakkaalle on annettu. Ja jos tilanteet muuttuvat, niin niistä on tärkeä ilmoittaa asiakkaalle suoraan ja mahdollisimman nopeasti. Eli avoimuus ja luottamuksen lunastaminen, näistä asioista se hyvä palvelu koostuu.”

Kolahtiko Hämeenlinnan seudulla? InCar Hämeenlinnan korjaamon löydät Tiiriöstä, Sähkömestarintien päästä.

Rädyllä itsellään on takana jo pitkä tie InCarin riveissä: hän tuli taloon autokorimestariksi Klaukkalan korjaamolle vuonna 2010, jonka jälkeen hän on edennyt ensin Klaukkalaan työnjohtajaksi vuonna 2013 ja sittemmin Hämeenlinnaan korjaamovastaavaksi vuonna 2021. Nykyinen toimenkuva on kolmen eri toimipisteen, eli Hämeenlinnan, Hyvinkään ja Forssan korjaamopäällikkönä.

Hyvät tulokset asiakastyytyväisyydessä kertovat usein etevistä taidoista myös työnjohdon puolella.
Millaisiin seikkoihin itse kiinnität huomiota esimiestyössä?

”Meillä on suhteellisen pieni yksikkö, ja silloin toimiva yhteistyö koko porukan kesken korostuu entisestään. Työnjohdolla on tärkeä vastuu luoda sellainen ilmapiiri, jossa kaikki viihtyvät, haluavat tehdä oman osuutensa hyvin ja päästä yhdessä haluttuun lopputulokseen. Esimies valvoo, että työt tehdään tiettyjen sääntöjen ja ohjeistusten mukaan. Alueen työntekijöiden korkea työmoraali ja ammattiylpeys omaa työtään kohtaan ovat myös erittäin tärkeässä roolissa.”

Korkea asiakastyytyväisyys koostuu siis yhteenhitsautuneesta työporukasta, jossa jokaisen työntekijän tahtotila on palvella omalta osaltaan asiakasta mahdollisimman hyvin, ja toisaalta palveluhengestä, jossa korostuu avoimuus ja luottamus.

Kolahtiko Hämeenlinnan seudulla? InCar Hämeenlinnan korjaamon löydät Tiiriöstä, Sähkömestarintien päästä. Palvelemme vauriokorjaukseen, tuulilasin vaihtoon, tuulilasin korjaukseen ja automaalaukseen liittyvissä vauriokorjauksissa.

Kaikki InCarin kolarikorjaamot ovat vakuutusyhtiöiden valtuuttamia vahinkotarkastuspisteitä. Hämeenlinnan korjaamo korjaa kaikki automerkit, ja vahinkotarkastukseen pääset aina ilman ajanvarausta.

Kurvaa InCar Hämeenlinnaan!