Ota yhteyttä meihin
Asiakaspalvelumme on täällä sinua varten arkisin 8–18. Autamme sinua kaikissa palveluumme liittyvissä kysymyksiä. Huomioithan, että arkipyhinä asiakaspalvelumme on suljettu.
Asiakaspalvelun yhteystiedot
Puhelun hinta 0300-numeroon 0,42 €/min + pvm/mpm.
Yhteydenotot korjaamoihin
Korjaamoketjumme palvelee valtakunnallisesti ympäri Suomen. Olemme Suomen johtava lasipalveluiden tarjoaja ja maanlaajuisen verkostomme korjaamot palvelevat kaikissa autojen vauriokorjaustehtävissä. Kaikki InCarin kolarikorjaamot ovat vakuutusyhtiöiden valtuuttamia vahinkotarkastuspisteitä.
Korjaamojen puhelinnumerot löydät klikkaamalla alta. Puhelun hinta 0300-numeroon 0,42 €/min + pvm/mpm.
Yhteydenottolomake korjaamot
Usein kysytyt kysymykset
Olemme koonneet tähän meiltä usein kysyttyjä kysymyksiä.
Vakuutusyhtiö on nyt hyväksynyt korjauskustannusarvion ja voimme aloittaa korjausprosessin kanssasi. Olemme siis saaneet korjausluvan. Korjauslupa on siis eri asia kuin vakuutusyhtiön korvauspäätös.
Saapumisohjeet InCar korjaamolle löydät täältä. Löydät samasta osoitteesta myös korjaamon aukioloajat ja yhteystiedot.
Suosittelemme tuomaan ajoneuvosi meille korjauspäivänä tekstiviestissä ilmoitettuna ajankohtana. Ilmoitathan meille, mikäli aikataulusi muuttuu. Mikäli haluat tuoda ajoneuvosi meille jo edellisenä päivänä, sovi asiasta korjaamon kanssa erikseen. Mikäli haluat tuoda ajoneuvon meille korjaamon aukioloaikojen ulkopuolella, voit jättää avaimet lukittuun postilaatikkoon. Muistathan aina ilmoittaa, mikäli tuot autosi meille aukioloaikojen ulkopuolella vastaamalla saamaasi tekstiviestiin.
Jos ajoneuvosi on saapunut korjaamollemme hinausliikkeen toimesta, tiedustelethan suoraan hinausliikkeeltä tarkemmat korjaamon yhteystiedot ja olet meihin yhteydessä.
Jättäessäsi ajoneuvon korjaukseen voi arvioitu korjausaika vielä tarkentua. Korjaamo keskustelee kanssasi korjauksen kestosta ja sovitte auton noudosta. Korjauksen arvioituun kestoon vaikuttavat mm. varaosien saatavuus ja korjauksen aikana esiin tulevat mahdolliset muut vauriot. Jos noutoajankohta muuttuu, olemme sinuun yhteydessä kanssasi sovitulla tavalla.
Tarkista omasta vakuutusyhtiöstäsi kattaako vakuutusturvasi sijaisauton ja sen ehdot. Mikäli et sopinut sijaisauton tarpeesta korjaamolla vahinkotarkastuksen yhteydessä, sovi sijaisautosta korjaamon kanssa mahdollisimman pian ennen korjausta.
Sijaisauton vuokrakustannuksia voidaan korvata liikennevakuutuksesta, jos sijaisauton käyttötarve katsotaan perustelluksi esimerkiksi ammatin harjoittamisen vuoksi. Keskustelethan ystävällisesti käyttötarpeesta vakuutusyhtiösi kanssa.
Sijaisauto on mahdollista saada käyttöön korjauksen ajaksi, ei vielä vahinkotarkastuksen yhteydessä.
Lisää tietoa sijaisautosta saat täältä
Mikäli autosi korjauksen kesto viivästyy alkuperäisestä ja käytössäsi on sijaisauto, sovimme kanssasi sijaisauton käytöstä viivästymisen aikana.
Ajoneuvosi korjauksen etenemistä voit seurata sinulle tekstiviestillä lähetetystä linkistä. Ilmoitamme sinulle tekstiviestillä, kun ajoneuvosi on valmis noudettavaksi.
Olemme sinuun yhteydessä, jos korjauksen aikana ilmenee korjaukseen tai noutopäivään vaikuttavia asioita.
Mikäli haluat kysyä lisätietoja korjauksen aikana, voit olla meihin yhteydessä:
– Tekstiviestillä: vastaa aiemmin saamaasi viestiin. Huomaathan, että tähän numeroon ei voi soittaa.
– Puhelimitse tai sähköpostilla: korjaamon suorat yhteystiedot löydät täältä.
Nyt voit odotella rauhallisin mielin, sillä ajoneuvosi on osaavissa käsissä.
Ajoneuvosi on jo ikävöinyt kotiin pääsyä! Saat meiltä tekstiviestin, kun ajoneuvosi on noudettavissa. Voit noutaa ajoneuvon korjaamon aukioloaikojen puitteissa. Toivotamme sinut tervetulleeksi hyvissä ajoin ennen korjaamon sulkemista, jotta saamme käydä kanssasi läpi kaikki korjauksen toimenpiteet. Mikäli tiedät, että noudat autosi vasta seuraavana arkipäivänä, olethan ystävällisesti yhteydessä korjaamolle tai asiakaspalveluumme.
Sijaisauto palautetaan sijaisautopalveluntarjoajan ehtojen mukaisesti korjaamolle tankattuna.
Teemme kaikkemme, jotta ajoneuvosi tulee kerralla kuntoon. Joskus joudumme jäämään odottelemaan varaosia tai auton korjaus on muusta syystä järkevää saattaa loppuun myöhemmin. Haluamme kuitenkin mahdollistaa arkesi sujuvuuden ja tarjoamme sinulle autosi käyttöön, mikäli se on muutoin turvallinen ajaa. Kutsumme ajoneuvosi uudelleen korjaamolle osien saavuttua, tai kun korjaus on muutoin mahdollista suorittaa loppuun.
Korjauksesta on tehty vahinkotarkastuksen yhteydessä työtilaus ja korjauskustannusarvio. Työtilauksen yhteydessä pyydämme sinua tarkistamaan korjaussuunnitelman ja allekirjoittamaan sen. Allekirjoituksellasi valtuutat meidän aloittamaan korjauksen.
Korjauskustannuksien kattamisessa on eri vaihtoehtoja. Jos vakuutusyhtiö on antanut hyväksynnän korjauskulujen osalta, veloitetaan sinulta mahdollinen omavastuuosuus ja me laskutamme vakuutusyhtiöltä loput kustannukset. Joskus asiakas haluaa kustantaa korjauksen itse, ja tällöin kustannukset ovat samat kuin vakuutusyhtiölle lasketussa korjauskustannuslaskelmassa.
Omavastuuosuus maksetaan auton noudon yhteydessä. Maksutapoina meillä käy pankki- tai luottokortti. Tarjoamme myös InCar-rahoitusta, jolloin rahoituspäätös tulee olla valmiina ajoneuvoa noudettaessa. Lisätietoja InCar-rahoituksesta löydät täältä.
Yritysasiakkaille tarjoamme mahdollisuutta avata asiakastili, jolloin mahdolliset kulut voidaan laskuttaa. Laskutussopimus myönnetään luottoehtojemme mukaisesti.
Jos haluat muuttaa korjausaikaa, voit olla meihin puhelimitse suoraan yhteydessä korjaamolle. Korjaamon suorat yhteystiedot löydät täältä. Peruuttamattomista työtilauksista koituvat kulut veloitetaan työn tilaajalta.
Kolahtiko?
Tänä päivänä InCar on Suomen johtava vauriokorjaamoketju ja toimialan kehityksen edelläkävijä, jossa yli 500 työntekijää saavat loistaa oman työnsä huippuosaajina yli 60 toimipisteessä ympäri Suomen.
InCarin tarkoitus on poistaa maailmasta autoilijoiden kokema harmitus ja stressi auton vauriotilanteessa ja sen jälkeen. Kuulostaa mahdottomalta, mutta me tykkäämme oikoa sekä autojen, että koko toimialamme lommoja päivittäin.