Autokorjaamo haluaa vähentää korjaamokäyntejä asiakkaan eduksi – InCar

Autokorjaamo haluaa vähentää korjaamokäyntejä asiakkaan eduksi

Palvelua lanseeraamassa ollut myyntijohtaja Matti Luona kertoo erityisesti yritysten ottaneen palvelun hyvin vastaan. -Monella on nykypäivänä hankala päästä korjaamolle kesken työpäivän. Tällä säästää yhden ylimääräisen käynnin kokonaan.

Kuvat lähtevät sovelluksella asiakkaan valitsemaan korjaamon toimipisteeseen, jossa työnjohto tekee kuvien perusteella korjauskustannuslaskelman vakuutusyhtiölle. Korjausluvan saatuaan työnjohtaja on yhteydessä asiakkaaseen korjausajan sopimiseksi ja korjaamo voi tilata osat jo valmiiksi. Ensimmäinen käynti korjaamolle tarvitaan vasta, kun auto tuodaan korjattavaksi.

-Edelleen asiakkaat, jotka eivät halua kuvia ottaa, ovat tervetulleita vahinkotarkastukseen korjaamoillemme korostaa Luona.

Linkki: https://www.vahinkoilmoitus.fi/vauriokamera